|
|
2007 年 10 月 22 日 星期一  |
| The worst day is today = =" |
分類: 未分類 |
唉,
今日CHIN Test,
考得吾好-.-,
點解?!
因為我有2題改寫句子冇做&成語故事冇做,
妖=],
Lunch Time哥陣,
一出學校門口就見倒@O@!!,
我老豆?!=0="
No No No...
係......Tissuse的二家姐&Tissuse的"補習哥哥"=0=",
唉,
佢地同我地一齊Eat Lunch=3=,
妖,
食完之後重要同我地去"入口店零食"買小食,
Tissuse就好la=3=,
有阿二家姐請=],
食咩都得la=3=,
放學哥陣,
勁忙=v=,
畀人吹要走,
So......咪走lo,
xDDDDDDD*~
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 35 | »
|