今日就係9月1la....今日返學了
今日第1時間係睇邊個做班主任呢!?
原本係梁sir做的呢....佢講野又係好似校長咁
唉.....派左時間表了...今年陳sir教我地中文呢...
今年有12個新老師....有好多都5識既
仲有我地班係最多人個班
我地班有44人...33男11女呀....
女仔好難生存呢~