尋日12:00冇lala鬼死咁大風
個風1吹到黎就搞到我廚房度門..
砰埋左...搞到度門塊玻璃爆左...
搞左成1粒中...以為有覺好訓...點知愈黎愈大風
好驚會砰多次....搞到我冇覺好訓..成床都係玻璃碎
今朝仲要1早開吸塵機吸晒d玻璃!!!