今日係聖誕既前1日∼好開心呀!∼
不過∼今日12:00p.m就要自己入馬安山幫表姐買定聽日打邊爐既野!∼
最後係9:50p.m去馬安山戲院睇哈利波特∼
係好睇呀!∼∼不過太長呀!∼
睇到12:20分∼好累呀∼