2006 年 1 月 21 日 星期六  |

|
| "*||◆去街街 |
-+!°.●`..今日下午去M.K同妍"苗去.....
今日去到M.k 勁多人迫死啦!!!^^"
今日去左旺中買左條裙-.,;;']妍--苗--都有買.....
又去左花園街飲野同食野>>>>>好味★°-
then 好左大子搭/MTR 走....落去搭MTR嗰陣....妍指苗行中環條線....苗真係落左去...笑爆咀^^"
Then 去左妍home:,,!!))]]

|
|
刊登時間︰2006-01-21 10:29 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
E`LING*=) 於 2006-01-22 12:56 PM 發表:
HALO`我黎左喇!>v<"
多D去我XANGA也..*=]
www.xanga.com/ew_921/
我都會多丁來留言比你架LA,,
好喇*下次再來過!`
拜拜...XDD"
|
網主回覆
hihi!!你黎左la//好我會去ga)))\多啲黎留言A~~88 Posted at 2006-01-22 09:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|