喜歡你 純屬想喜歡你
喜歡你 投入的喜歡你
去左林百欣打friendly=] 個度D 人好似好緊張咁-.- 我地大比數勝出 XDD"
好彩有jack & ivy 係度 佢好勁呀 真威威>_< 有一球 就尼完場 sir 叫我射三分-.- 亂咁射 哈哈xp
我成隻牛咁 拍住波衝埋去-.- 都上唔到籃-口-" 不過 好開心