今日好happy ar!!!
在中學,個個女仔都送chocolate俾人!
um......
總之super happy la!!
而且今日又係年廿七同埋last day
so 我們班主任要我們全班------大掃除
But 我因為要番stts,
so 只係掃左30mins
同Dolly ,Bobo,kitty ng,kitty ma,stephain 番到stts,
只係見到miss yu, miss lee,chan sir....
探完阿sir,miss之後,
就去在basketball court 同MONKEY佢打volley ball!
同番d 小學同學together 真係好舒服AR ,
I LOVE THEM 
咁 of course 當中有我鍾意ga 人la
總而然之,今日really 痛快~ |