sarapang
暱稱: ==彭彭==
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
THZ
感情
鯊魚
文章分類
全部 (547)
@CPU-F3E (170)
@CPU-F4C (137)
@CPU-F5C (80)
@SFCC-F6B (79)
@SFCC-F7B (42)
escape room (1)
HKUSPACE-YR1 (17)
lyrics (8)
信仰 (2)
旅行2007@Thailand (5)
健康 (1)
電影 (2)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 547
留言總數: 153
今日人氣: 4
累積人氣: 23032
站內搜尋
2006 年 1 月 27 日  星期五   晴天


塞翁失馬。焉知非福 愉快

今日 ... 唉 ..!!原本諗住去唱既 ...

點知搞唔成 ...

不過 ... ...

今日過得好好好開心呀!!

 

我、蛋、kin係大火魚柳包等~之後去左新達麥記食野~

食食下~見到顏志偉、kay、肥美麗個d~

哈~我見到顏志偉o左嘴 ...

而我第一眼望到阿kay揮手~以然>>點解有個型仔係到既??

冇計!!阿kay太型啦=v=|||

 

之後我地去左九龍又一城個到~

諗住踩冰嫁 ...

但係距離完場得番個半鐘 ...

所以我地決定唔踩 ..去左隔離到睇戲~

點知超好彩囉~$40既魔幻王國飛~

>w<!!嘻。

 

我地見仲有d時間~上左去睇碟~

之後就去番戲院~

睇魔幻王國~>w<!!

 

超好睇呀~!!同上次個一套簡直係天壤之別呀!!

蛋 ...超掂囉!!

當個畫面對住peter個陣 ... 蛋話︰「好型呀...~!!」

咁我認真睇睇 ... 都ok唔錯呀 ...

點知過多兩秒 ...蛋話︰「... ... 隻獅子!!」

= =|||o左囉!!

雖然我都好鐘意「阿斯蘭」<<隻獅子個名..

但係 ..蛋妳洗唔洗 ..係個畫面對住peter個陣先話阿斯蘭靚仔??

= =|||好似好串咁喎~

 

當中間毎段 ... 見到阿斯蘭為左艾文而死個陣 ...

好感動呀><"!!不過我就當然唔會喊啦 ...

至多眼濕姐 ...

最尾~個ending<<good!!

好開心呀>w<!!睇到套咁好既戲~

嘻^^"~

 

我地3個都好滿足~

原來她們兩個都有喊到呀><"

咁樣~證明左呢套戲係好有感染力嫁~!!

嘻>w<!!超正!!

 

跟住我地去左影貼紙相~

雖然有d唔係太滿意 ...但係~

加左工之後~好左好多~

 

then .. 我地番歸lu~

我去左剪頭髮 ...

都ok啦~下1次唔搵gary yeung lu ...

 

今日~好開心好開心~嘻!

希望跟住個一年都可以咁開心啦~^^

刊登時間︰2006-01-29 11:31 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 





訪客留言 (返回 sarapang 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]