sarapang
暱稱: ==彭彭==
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
THZ
感情
鯊魚
文章分類
全部 (547)
@CPU-F3E (170)
@CPU-F4C (137)
@CPU-F5C (80)
@SFCC-F6B (79)
@SFCC-F7B (42)
escape room (1)
HKUSPACE-YR1 (17)
lyrics (8)
信仰 (2)
旅行2007@Thailand (5)
健康 (1)
電影 (2)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 547
留言總數: 153
今日人氣: 8
累積人氣: 23044
站內搜尋
2006 年 10 月 1 日  星期日   晴天


國慶~。

今朝9點起左身 ..

因為要去粉嶺試琴。。。

xd。原來係我上次考6級個到呀!!

我阿媽無lala行左去後面 ..

之後話我︰「咁快唔記得?!」

點知原來係佢行錯= =|||。。。

 

部琴 ..好似換左呀xd|||。。。

真係幾好唔錯~

係到彈好過屋企部琴~

xd。我驚staccato會彈到好唔掂 .. .

結果我彈左第1、2首考試歌 ..

第3首都未彈完 ..就夠鐘啦/=3=\ ...

乜呢到既半個鐘過得咁快><???????????

唔想走添>_<...~︰p..

 

之後買排骨飯番屋企食~

食完去搵電電~

行行撞到我家姐喎..

佢就陪我搵電電啦 ..

真係唔該曬電電xd!!!!!!!!!!!!!

跟住陪我家姐買完飯 ..

就歸家去~

 

彈左一下琴 ..就好眼訓 ...><

所以就走左去訓 ..

點知訓到6點幾7點 ..

一醒就玩勁舞 ..

因為家姐去沖澡 ..要我接手 ..

玩左首134bmp既歌 ..

竟然win左xd~~~超感動呀xd!!

 

食完飯之後。。

溫aural . ..冇心情溫呀/=3=\ .. ..!!

唉。

聽日就考琴啦!! .. ..!! ..

都唔知點死好 ..

但係問題係 .. ..

我依家冇咩點覺得驚 ..超級反常 ...

所以令我有d擔心/=3=\!! .. ..

冇理由彈到咁 ..都可以心如止水 ..

救命呀 .. ..

>_<

刊登時間︰2006-10-01 09:01 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 





訪客留言 (返回 sarapang 的日誌)


Pet 於 2006-10-01 09:44 PM 發表:
第一次留言...
你聽日考琴???
加油呀~!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

WELCOME ar~XD
多謝你支持~我會努力嫁啦~xd!!
Posted at 2006-10-01 11:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]