sarapang
暱稱: ==彭彭==
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
THZ
感情
鯊魚
文章分類
全部 (547)
@CPU-F3E (170)
@CPU-F4C (137)
@CPU-F5C (80)
@SFCC-F6B (79)
@SFCC-F7B (42)
escape room (1)
HKUSPACE-YR1 (17)
lyrics (8)
信仰 (2)
旅行2007@Thailand (5)
健康 (1)
電影 (2)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 547
留言總數: 153
今日人氣: 21
累積人氣: 23057
站內搜尋
2006 年 10 月 5 日  星期四   晴天


喵...

今朝7點9左右番到學校 ..

去music rm夾歌with李詠虹~

><|||個pedal玩野 ..

好震 .. ...

搞到我嚇親><"!! .. ..

我仲以為自己咁快柏金遜添=3=||||

 

mus。+

唱歌+吹笛~

xd。我發現我幾鐘意呢首歌~!

 

調左位呀><"!!

我同電電坐xd~

 

中文。+

咩象形文字黎嫁=3=!! ...|||

真係無奈 ..

睇黎大家都好有創意=v=~|||

 

chem。+

d火好靚呀xd~~!!

>3<"~

 

lunch。cell gp

子欣都唔食野啦>< ..咁樣唔得嫁!!>< ..

今日係靈修分享 ..~!!

^^"

 

ass。+

彈得好樣衰呀><!!

嗚嗚嗚。。。

>>級社主席係顏志偉 ...

 

math。+

><"。唉 ... ...

好唔like d graphic呀 ..

 

放學。

交表 ...走人 ..。

><"

 

night。>>

超開心呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SATB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我愛你呀~~~~~~~~~~~>3<"!!

哈!!!!!!!!!!!!!!!!

超級期待!!!!!!!!!!!

>3<"~~~~~~~~~~~!!

刊登時間︰2006-10-05 10:15 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 





訪客留言 (返回 sarapang 的日誌)


joyming 於 2006-10-06 09:38 PM 發表:
初次留言XP
我想問呢~既然你地朝早都有夾歌嘅
咁點解ass時李詠虹仲入得咁差嘅=?=

仲有a...你比miss pang彈得好好喔
(雖然你都係miss pang =P)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈。welcome呀xd~
 
我地朝早夾左2,3次左右咋 .. ..
因為唔係有太多時間..
佢入唔到因為緊張姐 ..
 
=3=|||我彈得差到爆呀 ..
星期3放學我拎到譜 ..
但係覺得份譜有d怪 ..
所以咪搵譜 ..冇練到=3=|||
 
結果星期4朝早先彈果幾次= =|||
我ass個陣係第1次入第2段 ..
要跳成半頁..<<我唔記得左
所以中間斷左=3=|||||||||||||!!
真係十分之樣衰 .. ..><
Posted at 2006-10-07 02:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]