| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 6 日 星期五  |
| 中秋節快樂!! |
今日篇日記長左d ..辛苦你地睇啦xd
PHY x2。+
調左去最前 ..
唔想聽書添/=3=\
chin。+
死火 .. ..我覺得黎太好癈添=3=|||
真係冇野好講 ..
bio。+
...開始難明啦><|||
我都唔記得我有冇聽書添/=3=\
eng。+
對error個d ..
addm => math。+
revision ..
星期一就test ...好驚唔合格添><"!!
好正呀~黃sir d名句~!!
" I strongly recommend you to ..."
sd
lunch﹏。
同蛋去左萬利食 ..
之後去左大廣~
跟住撞到ivy紫晴xd~
之後仲撞到蛋媽添~xd!!
cit x2。+
一字記之若悶 ...
團契﹏。
個講員把聲好尖呀 ...
佢講d見証都幾多下嫁喎~xd!!
幾好唔錯呀今日都 ..
雖然有d累 ...
night。~
等齊人~去唱k。。。
都幾好玩~
大家仲發現左d野 ..!!xd。
之後yoyo變左我老公呀xd哈~
合唱歌佢又唱男聲xd~
笑死我地~
都真係幾好玩xd!!
不過 ..!!neway!!我下次中秋唔會去啦= =!!
屈錢屈到佢呀 .. ..!!
冇曬心情囉成班人 ..
之後去海濱 ..悶到蛋+ivy走左 ..
跟住去左元州仔公園玩truth or dare..
kaka~次次轉中我 ..大家都好無奈 ..
但係明明 ..咁多人之中 ..
我d野可以講係最少人知既..
(知都係最多知我屋企..咩姐 ..)
但係個個都冇野好問xd~ka。|||
我都唔知y ..d人冇野問/=3=\ ..
大家都話我d野密實xd~
12點幾1點走左 ..
電電被人趕番去=3=|||
"stay 1 night" ...
我都唔知發生咩事 .. .||||
但係果果都係到奸笑..
結果李啞浚無奈地被我打= =||||
行番去行左好耐 ..
多謝唐子劻既柑桔lemon~
番到屋企都1點幾2點lu/=3=\. ..
其實 ..你地冇去到果到 ..
真係唔會有d失望咩 ...
見你地大家都好似想去咁 ..
但係因為我一個唔想 ..就 ...
唉 ...sorry呀><"!!
最後
祝大家中秋節快樂呀!!!!>3<
|
| 刊登時間︰2006-10-07 03:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
*雪之楓葉∼++ 於 2006-10-12 12:21 AM 發表:
True OR Dare ~ 如果轉到你~
你通常會揀True多定係Dare多呢~xdxd
Bio~唔知點解一上到lab就冇乜心機聽書=3=""
|
網主回覆
我多數揀true~
但係個個都冇野問 ...
xd
bio。 ..我成日都冇心機呀/=3=\
唉..bio好難呀 ... Posted at 2006-10-13 10:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|