sarapang
暱稱: ==彭彭==
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
THZ
感情
鯊魚
文章分類
全部 (547)
@CPU-F3E (170)
@CPU-F4C (137)
@CPU-F5C (80)
@SFCC-F6B (79)
@SFCC-F7B (42)
escape room (1)
HKUSPACE-YR1 (17)
lyrics (8)
信仰 (2)
旅行2007@Thailand (5)
健康 (1)
電影 (2)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 547
留言總數: 153
今日人氣: 2
累積人氣: 23038
站內搜尋
2006 年 10 月 6 日  星期五   晴天


中秋節快樂!!

今日篇日記長左d ..辛苦你地睇啦xd

 

PHY x2。+

調左去最前 ..

唔想聽書添/=3=\

 

chin。+

死火 .. ..我覺得黎太好癈添=3=|||

真係冇野好講 ..

 

bio。+

 ...開始難明啦><|||

我都唔記得我有冇聽書添/=3=\

 

eng。+

對error個d ..

 

addm => math。+

revision ..

星期一就test ...好驚唔合格添><"!!

好正呀~黃sir d名句~!!

" I strongly recommend you to ..."

sd

 

lunch﹏。

同蛋去左萬利食 ..

之後去左大廣~

跟住撞到ivy紫晴xd~

之後仲撞到蛋媽添~xd!!

 

cit x2。+

一字記之若悶 ...

 

團契﹏。

個講員把聲好尖呀 ...

佢講d見証都幾多下嫁喎~xd!!

幾好唔錯呀今日都 ..

雖然有d累 ...

 

night。~

等齊人~去唱k。。。

都幾好玩~

大家仲發現左d野 ..!!xd。

之後yoyo變左我老公呀xd哈~

合唱歌佢又唱男聲xd~

笑死我地~

都真係幾好玩xd!!

不過 ..!!neway!!我下次中秋唔會去啦= =!!

屈錢屈到佢呀 .. ..!!

冇曬心情囉成班人 ..

 

之後去海濱 ..悶到蛋+ivy走左 ..

跟住去左元州仔公園玩truth or dare..

kaka~次次轉中我 ..大家都好無奈 ..

但係明明 ..咁多人之中 ..

我d野可以講係最少人知既..

(知都係最多知我屋企..咩姐 ..)

但係個個都冇野好問xd~ka。|||

我都唔知y ..d人冇野問/=3=\ ..

大家都話我d野密實xd~

 

12點幾1點走左 ..

電電被人趕番去=3=|||

"stay 1 night" ...

我都唔知發生咩事 .. .||||

但係果果都係到奸笑..

結果李啞浚無奈地被我打= =||||

 

行番去行左好耐 ..

多謝唐子劻既柑桔lemon~

番到屋企都1點幾2點lu/=3=\. ..

 

其實 ..你地冇去到果到 ..

真係唔會有d失望咩 ...

見你地大家都好似想去咁 ..

但係因為我一個唔想 ..就 ...

唉 ...sorry呀><"!!

 

最後

祝大家中秋節快樂呀!!!!>3<

刊登時間︰2006-10-07 03:07 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 





訪客留言 (返回 sarapang 的日誌)


*雪之楓葉∼++ 於 2006-10-12 12:21 AM 發表:
True OR Dare ~ 如果轉到你~
你通常會揀True多定係Dare多呢~xdxd
Bio~唔知點解一上到lab就冇乜心機聽書=3=""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我多數揀true~
但係個個都冇野問 ...
xd
 
bio。 ..我成日都冇心機呀/=3=\
唉..bio好難呀 ...
Posted at 2006-10-13 10:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]