| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 7 日 星期六  |
| BBQ... |
今朝12點幾先起身 ..
因為琴晚2點幾先訓呀嘛 ..><
( 原來我今朝唔洗上堂 ..因為今日係假期 ..
訓訓下先記得=3= )
之後去學琴 .. ...
唉 . ....苦了我的手指 ..
我隻手又細 ..
但係chopin呀 ..beethoven d chord又過曬8度 ..
唉/=3=\ ..點解我隻手會咁細隻/=3=\ ..
晏就 ..
用一陣電腦~
(打番琴日日記~大家可以去睇下既^^)
做一陣做功課~
之後4點幾出去細姑姐屋企~
去到 .. ..係到溫MATHS ...
悶到我嘔=3=||||
之後BBQ . ...
講真 ...其實我都唔係太LIKE BBQ .. ..
><" ...因為好大煙味呀 ...!!
d野食又焦 ...黑曬=3=|||
仲要等好耐 ...仲要好熱好熱><"!!
.. ..|||
now用緊表哥部腦 ..
都已經10點lu . ...
唉。。。睇黎今晚番到去都好夜lu .. ..><"
|
| 刊登時間︰2006-10-07 09:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|