sarapang
暱稱: ==彭彭==
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
THZ
感情
鯊魚
文章分類
全部 (547)
@CPU-F3E (170)
@CPU-F4C (137)
@CPU-F5C (80)
@SFCC-F6B (79)
@SFCC-F7B (42)
escape room (1)
HKUSPACE-YR1 (17)
lyrics (8)
信仰 (2)
旅行2007@Thailand (5)
健康 (1)
電影 (2)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 547
留言總數: 153
今日人氣: 1
累積人氣: 23037
站內搜尋
2006 年 10 月 12 日  星期四   晴天


就職。。。

今朝 ... 朝早胃痛 ..

不過都係唔去medical room lu ...

因為music要揀歌 ..

 

music。+

揀左歌仔lu。。

之後我就大大獲啦 ..

好唔想串添/=3=\

 

chin x2。+

諗到我頭都爆 ...

好難作呀=3=!!

 

eng x2。+

 .. . ..我地做過d咩呢 .. .?

 

chem。+

冇聽書 ..

係到記緊d號數 ...

 

lunch﹏。cell group

幾好~莊太過黎分享~good呀~xd。

d香片好香呀xd~

今次講生命冊 ..

><"!! ..有好多反c。。。

我覺得自己仲未記到入去/=3=\ ..

 

math。+

><"唉... ...

唉唉。

黃sir好衰呀 ...

次次都唔俾骨我 ...得笑哈哈 ..

唉=3= ..

 

ass。+就職

感謝神 .. 一切順利 ..

冇被蠟滴到 ... 宣誓都ok啦 .. ...

之後去左hallbase回顧~

xd。嘻。幾好唔錯

 

之後四社一齊影相 ..xd

估唔到李政玲話聽過我個名=3=||||嚇死

 

之後分開影~

先係大門口影~影完miss YIP去左開會 ..

咁我地自己周圍影~

景濠超級 .. ..冇野好講囉=3=

周圍咬人=3=||||

之後影左張"顏志偉之梳頭"相 ..

笑到我地死死下=3=|||||||||||

跟住我又按矮左阿四呀xd~~哈。

冇計啦=3=||||佢咁高 ..

影影下~林崑傑過黎客串~

xd係門口影得超開心~

 

跟住又去左排球場影 ...

之後又去左樓梯影~

之後仲. .. ..=3=|||又係景濠 ..

攬住碌樹仔影相=3=||||。。。

"好有夏威夷feel?!"xd

影到4點7左右 ..

上番去作文 ..

我完全放棄篇作文啦=3=||||

 

今日放學影得真係好開心呀!!

如果唔洗作文會更加好><" ...

刊登時間︰2006-10-13 10:06 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 





訪客留言 (返回 sarapang 的日誌)


*雪之楓葉∼++ 於 2006-10-15 03:04 PM 發表:
查實呢...
被蠟滴到唔會好痛ga~
痛一陣d蠟就會乾左~搣得番出來ga
(ps 之前我中秋節點蠟燭成日滴到蠟都冇事~=3=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]