| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 12 日 星期四  |
| 就職。。。 |
今朝 ... 朝早胃痛 ..
不過都係唔去medical room lu ...
因為music要揀歌 ..
music。+
揀左歌仔lu。。
之後我就大大獲啦 ..
好唔想串添/=3=\
chin x2。+
諗到我頭都爆 ...
好難作呀=3=!!
eng x2。+
.. . ..我地做過d咩呢 .. .?
chem。+
冇聽書 ..
係到記緊d號數 ...
lunch﹏。cell group
幾好~莊太過黎分享~good呀~xd。
d香片好香呀xd~
今次講生命冊 ..
><"!! ..有好多反c。。。
我覺得自己仲未記到入去/=3=\ ..
math。+
><"唉... ...
唉唉。
黃sir好衰呀 ...
次次都唔俾骨我 ...得笑哈哈 ..
唉=3= ..
ass。+就職
感謝神 .. 一切順利 ..
冇被蠟滴到 ... 宣誓都ok啦 .. ...
之後去左hallbase回顧~
xd。嘻。幾好唔錯
之後四社一齊影相 ..xd
估唔到李政玲話聽過我個名=3=||||嚇死
之後分開影~
先係大門口影~影完miss YIP去左開會 ..
咁我地自己周圍影~
景濠超級 .. ..冇野好講囉=3=
周圍咬人=3=||||
之後影左張"顏志偉之梳頭"相 ..
笑到我地死死下=3=|||||||||||
跟住我又按矮左阿四呀xd~~哈。
冇計啦=3=||||佢咁高 ..
影影下~林崑傑過黎客串~
xd係門口影得超開心~
跟住又去左排球場影 ...
之後又去左樓梯影~
之後仲. .. ..=3=|||又係景濠 ..
攬住碌樹仔影相=3=||||。。。
"好有夏威夷feel?!"xd
影到4點7左右 ..
上番去作文 ..
我完全放棄篇作文啦=3=||||
今日放學影得真係好開心呀!!
如果唔洗作文會更加好><" ...
|
| 刊登時間︰2006-10-13 10:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
*雪之楓葉∼++ 於 2006-10-15 03:04 PM 發表:
查實呢...
被蠟滴到唔會好痛ga~
痛一陣d蠟就會乾左~搣得番出來ga
(ps 之前我中秋節點蠟燭成日滴到蠟都冇事~=3=)
|
|