sarapang
暱稱: ==彭彭==
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
THZ
感情
鯊魚
文章分類
全部 (547)
@CPU-F3E (170)
@CPU-F4C (137)
@CPU-F5C (80)
@SFCC-F6B (79)
@SFCC-F7B (42)
escape room (1)
HKUSPACE-YR1 (17)
lyrics (8)
信仰 (2)
旅行2007@Thailand (5)
健康 (1)
電影 (2)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 547
留言總數: 153
今日人氣: 5
累積人氣: 23041
站內搜尋
2006 年 10 月 29 日  星期日   晴天


飲!!

今日我二表結婚~

番左大陸飲喜酒 ..

又要早起身=︵=. ..

好難得着左件紅色衫 ..

我家姐話我白左少少少少少 ..

我覺得我"灰"左=3=

 

搭車個陣 ..

辛苦到我呀 ....

忍左成個鐘啦 ...

好彩冇嘔 .. ...

 

之後 ...等左一陣 ..

影新娘啦 ..

我狂被我2個表哥偷影我=3=!!!!

點解咁多人都鐘意偷影我=3=?!

激死拉><"~~~~!!!!

 

晏就冇野做 ...係到訓覺 ..

4點幾醒左 ..出發去飲LU~

5點左右入席啦 ...

我就係到玩手機 ..

玩到就黎冇電=3=

 

之後6點開始食~

都幾好味XDXDXD~~

最尾有炸饅頭呀~~~~~~~!!!!!

超正!!!XD!!!!!!

點左D煉奶仲正XD~~~哈哈哈。。。

我愛你呀~~炸饅頭~~XD!!

 

發現左一樣野 .. ..

原來D大陸人 ... 飲喜酒超快嫁!!

6點幾開始 ...7點幾有人走=3=

真係散得超快囉!!

XD||||。。。同香港相反 ...

 

之後就走左LU~~

10點幾番到屋企~~

玩左2下勁舞就訓左LU~~

眼訓 ...>_<

刊登時間︰2006-10-30 09:00 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 





訪客留言 (返回 sarapang 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]