sarapang
暱稱: ==彭彭==
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
THZ
感情
鯊魚
文章分類
全部 (547)
@CPU-F3E (170)
@CPU-F4C (137)
@CPU-F5C (80)
@SFCC-F6B (79)
@SFCC-F7B (42)
escape room (1)
HKUSPACE-YR1 (17)
lyrics (8)
信仰 (2)
旅行2007@Thailand (5)
健康 (1)
電影 (2)
未分類 (3)
訪客留言
Comparatif P... (Chassype)
Cheap Kamagr... (Chassype)
Precio De Ka... (Chassype)
El Cialis Qu... (Chassype)
Naturliche L... (Chassype)
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 547
留言總數: 153
今日人氣: 12
累積人氣: 23048
站內搜尋
2006 年 11 月 3 日  星期五   晴天


DEATH NOTE!!最愛L!!>3<"

今朝9點半起左身 ..

之後即刻練琴 ..

10點8換衫走人 ..

THEN去左OK買3文治做早餐~~

搭車撞到牛XD~

之後係大火見到萬兆~~

原來牛陪萬兆去睇牙 ...

 

會合電電~

去左沙田~

見到好多人!!

張美玲 ..張嘉敏 ..郭美羚 ..個d ..

又見到黃景鉦 ..陳溢謙個d ..

好多人=3=||||

好彩訂左飛 ..

also ..thx張嘉敏帶路xd~~

落左去 ...miss左頭個到少少 ..

 

...睇左2個幾鐘 ...

結論係 : 正爆!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

最尾 ...睇到想喊呀><、 .....!!

嗚嗚嗚 .. ...

好正呀!!

劇情進展得幾快下 ..

( 正常呀 ...電影呀嘛 .. )

最尾 .. ..

嗚>< .. ...

數數埋埋 ...想喊既場面都差唔多10個!!

嗚嗚嗚><" .. ..

唉 ...

真係好正呀><"!!

我一定要買碟 ..

我記得早間有到 ...

全場大笑囉!!

因為 ... 我最可愛既L~~>3<"!!

kaka~~最愛L!!!!!!!!!!!!!!!!>3<"!!

 

THEN去左無良 ..之後去左麥記食野 ..

雙層芝士孖寶~幾好味XD~

咁 ...同電電講起一個人..

佢都威囉 ..未見過果個人睜開眼XD~!!

哈。。真係陰公呀果個人=3=

ALSO ..講起眼 ..又講上堂SLEEP啦喎 ..

電電話畫對假眼係眼皮個到 ..

我話 ..咁咪冇眼捷毛?!

佢就話 ...痴假眼捷毛上去囉 ..

咁如果跟住我睜開眼呢? .. ...

.... ....結論係 ..

睜開眼 ..D眼捷毛會變左DOUBLE LAYER=V="

電電好癈呀>V<"

(雖然好似係我講既=3=)

 

then佢去旺角會合蛋個d

我番大埔 ..

好無聊呀=3=~~

我地係月台影相 ..

 

sor to yoyo+麥偉業 ..

我遲到=3=||||

係ok接佢地去我屋企 ..

reason係mf ..

麥偉業都算係幾好人啦~~

幫手搞chord~~

yoyo黎練歌既 ..

佢超無奈囉=3=||||

搞chord搞左好耐 ..

都 ..唔係搞左好多 ..

then呢 ..麥偉業要走~

咁我同yoyo練歌 ..

yoyo話"終於有得練歌啦" ..

但係練呀練 ...

佢今日把聲都唔得=3=

佢傷傷地風 ..

無奈 ..

跟本練唔到=3=||||

 

唉 ...

好眼訓 ..

now差唔多訓~

聽日又忙lu ..

刊登時間︰2006-11-04 12:24 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 





訪客留言 (返回 sarapang 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]