| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2006 年 11 月 3 日 星期五  |
| DEATH NOTE!!最愛L!!>3<" |
今朝9點半起左身 ..
之後即刻練琴 ..
10點8換衫走人 ..
THEN去左OK買3文治做早餐~~
搭車撞到牛XD~
之後係大火見到萬兆~~
原來牛陪萬兆去睇牙 ...
會合電電~
去左沙田~
見到好多人!!
張美玲 ..張嘉敏 ..郭美羚 ..個d ..
又見到黃景鉦 ..陳溢謙個d ..
好多人=3=||||
好彩訂左飛 ..
also ..thx張嘉敏帶路xd~~
落左去 ...miss左頭個到少少 ..
...睇左2個幾鐘 ...
結論係 : 正爆!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
最尾 ...睇到想喊呀><、 .....!!
嗚嗚嗚 .. ...
好正呀!!
劇情進展得幾快下 ..
( 正常呀 ...電影呀嘛 .. )
最尾 .. ..
嗚>< .. ...
數數埋埋 ...想喊既場面都差唔多10個!!
嗚嗚嗚><" .. ..
唉 ...
真係好正呀><"!!
我一定要買碟 ..
我記得早間有到 ...
全場大笑囉!!
因為 ... 我最可愛既L~~>3<"!!
kaka~~最愛L!!!!!!!!!!!!!!!!>3<"!!
THEN去左無良 ..之後去左麥記食野 ..
雙層芝士孖寶~幾好味XD~
咁 ...同電電講起一個人..
佢都威囉 ..未見過果個人睜開眼XD~!!
哈。。真係陰公呀果個人=3=
ALSO ..講起眼 ..又講上堂SLEEP啦喎 ..
電電話畫對假眼係眼皮個到 ..
我話 ..咁咪冇眼捷毛?!
佢就話 ...痴假眼捷毛上去囉 ..
咁如果跟住我睜開眼呢? .. ...
.... ....結論係 ..
睜開眼 ..D眼捷毛會變左DOUBLE LAYER=V="
電電好癈呀>V<"
(雖然好似係我講既=3=)
then佢去旺角會合蛋個d
我番大埔 ..
好無聊呀=3=~~
我地係月台影相 ..
sor to yoyo+麥偉業 ..
我遲到=3=||||
係ok接佢地去我屋企 ..
reason係mf ..
麥偉業都算係幾好人啦~~
幫手搞chord~~
yoyo黎練歌既 ..
佢超無奈囉=3=||||
搞chord搞左好耐 ..
都 ..唔係搞左好多 ..
then呢 ..麥偉業要走~
咁我同yoyo練歌 ..
yoyo話"終於有得練歌啦" ..
但係練呀練 ...
佢今日把聲都唔得=3=
佢傷傷地風 ..
無奈 ..
跟本練唔到=3=||||
唉 ...
好眼訓 ..
now差唔多訓~
聽日又忙lu ..
|
| 刊登時間︰2006-11-04 12:24 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|