| «‹ August 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 11 月 9 日 星期四  |
| PETER PAN仔>3<"! |
琴晚9點幾訓左=口=" ..
補番之前d數 ..
今朝7點3起身 ..
累累地 ..
我發覺呢 ..個膝頭哥好左dd呀xd~
冇咁腫又冇咁痛啦~~wakakaka~
可能係因為琴晚訓教前 ..
撞左一下勁既=v=" ..
物極必反呀嘛 ..xd"
番到去 ..行樓梯腳痛/=3=\ ..
今日行得好辛苦 ..
mus。練歌 ..
講真 ..冇咩心機/= =\
減左一個聲部 ..
搞到d chord唔同曬 ..
chin。listening + 對野個d ..
eng。 ...好似做左張 ..compehresion
chem。派卷 ..合格 ..派quiz ..
lunch。cell group ..
開會 ..講之後cell group做d乜~
xd。
睇個shows~正到爆呀!!
笑到我死死下=v="
我見到果個人係到笑 ..就覺得好好笑啦~
佢地講既野 ..唱既歌 ..做既動作 ..
超好笑xd~。。。
哈哈哈 ..!! xd ..!!
笑到我抽筋 ..拍到我手軟 ..
救命=3="。。。xd~kakaka
hahahahahahahaha~
超可愛呀d外國人~
開心死~>3<"
放學 ..thx李啞淩~+羅鈞熾 ..~
also thx景濠+莊鉅文~>3<"
thx死你地~~
李啞淩佢地搬左2疊語文能力落去 ..
景濠都幫我手拎paper1呀>3<"!!
之後係樓梯見到莊鉅文 ..
佢又幫我拎呀>3<"!!!
thx死你地!!
之後上番去 ..去4B做BD
景濠要做LAB REPORT ..
我就努力畫小仙子>3<" ..手好難畫呀><"
呀四之前CUT果個發泡膠 ..果"舞"字真係好靚~
何茜佢地呀>3<"!!THX曬呀~
我畫得咁花/=3=\ ..佢地都CUT到色紙>3<"THX!!
去左睇明社果個 ..
架車好靚呀>3<"!!
好厲害呀佢>3<" ..!!
唉 ..好自卑添/=3=\ ..
做到6點幾 ..
我地開始汁野 ..
佢地係到玩野 ..=3=
係到掟雙面膠 ..=3=||||
跟住猜包剪搥 ..睇下邊個拎野落去 ..
因為我要抱着隻小飛俠番去 ..所以唔洗猜=口="
翁怡超狂話我"同異性有不適當接觸"喎=口="
咁我咪唔抱着佢囉><" ..捉着佢條頸 ..
呀四叫我唔好掐死佢=口="
但係因為淨係捉着佢條頸 ..佢係到飄黎飄去 ..
我咪抱番着佢囉 ..點知又被翁怡超話喎/=3=\!!
哼哼哼><"
好啦好啦!!
NOW我要幫小飛俠扮靚LU>3<"
|
| 刊登時間︰2006-11-09 10:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|