sarapang
暱稱: ==彭彭==
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
THZ
感情
鯊魚
文章分類
全部 (547)
@CPU-F3E (170)
@CPU-F4C (137)
@CPU-F5C (80)
@SFCC-F6B (79)
@SFCC-F7B (42)
escape room (1)
HKUSPACE-YR1 (17)
lyrics (8)
信仰 (2)
旅行2007@Thailand (5)
健康 (1)
電影 (2)
未分類 (3)
訪客留言
Comparatif P... (Chassype)
Cheap Kamagr... (Chassype)
Precio De Ka... (Chassype)
El Cialis Qu... (Chassype)
Naturliche L... (Chassype)
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 547
留言總數: 153
今日人氣: 14
累積人氣: 23050
站內搜尋
2006 年 11 月 9 日  星期四   晴天


PETER PAN仔>3<"!

琴晚9點幾訓左=口=" ..

補番之前d數 ..

今朝7點3起身 ..

累累地 ..

我發覺呢 ..個膝頭哥好左dd呀xd~

冇咁腫又冇咁痛啦~~wakakaka~

可能係因為琴晚訓教前 ..

撞左一下勁既=v=" ..

物極必反呀嘛 ..xd"

 

番到去 ..行樓梯腳痛/=3=\ ..

今日行得好辛苦 ..

 

mus。練歌 ..

講真 ..冇咩心機/= =\

減左一個聲部 ..

搞到d chord唔同曬 ..

 

chin。listening + 對野個d ..

 

eng。 ...好似做左張 ..compehresion

 

chem。派卷 ..合格 ..派quiz ..

 

lunch。cell group ..

開會 ..講之後cell group做d乜~

xd。

 

睇個shows~正到爆呀!!

笑到我死死下=v="

我見到果個人係到笑 ..就覺得好好笑啦~

佢地講既野 ..唱既歌 ..做既動作 ..

超好笑xd~。。。

哈哈哈 ..!! xd ..!!

笑到我抽筋 ..拍到我手軟 ..

救命=3="。。。xd~kakaka

hahahahahahahaha~

超可愛呀d外國人~

開心死~>3<"

 

放學 ..thx李啞淩~+羅鈞熾 ..~

also thx景濠+莊鉅文~>3<"

thx死你地~~

李啞淩佢地搬左2疊語文能力落去 ..

景濠都幫我手拎paper1呀>3<"!!

之後係樓梯見到莊鉅文 ..

佢又幫我拎呀>3<"!!!

thx死你地!!

 

之後上番去 ..去4B做BD

景濠要做LAB REPORT ..

我就努力畫小仙子>3<" ..手好難畫呀><"

呀四之前CUT果個發泡膠 ..果"舞"字真係好靚~

何茜佢地呀>3<"!!THX曬呀~

我畫得咁花/=3=\ ..佢地都CUT到色紙>3<"THX!!

 

去左睇明社果個 ..

架車好靚呀>3<"!!

好厲害呀佢>3<" ..!!

唉 ..好自卑添/=3=\ ..

 

做到6點幾 ..

我地開始汁野 ..

佢地係到玩野 ..=3=

係到掟雙面膠 ..=3=||||

跟住猜包剪搥 ..睇下邊個拎野落去 ..

因為我要抱着隻小飛俠番去 ..所以唔洗猜=口="

翁怡超狂話我"同異性有不適當接觸"喎=口="

咁我咪唔抱着佢囉><" ..捉着佢條頸 ..

呀四叫我唔好掐死佢=口="

但係因為淨係捉着佢條頸 ..佢係到飄黎飄去 ..

我咪抱番着佢囉 ..點知又被翁怡超話喎/=3=\!!

哼哼哼><"

 

好啦好啦!!

NOW我要幫小飛俠扮靚LU>3<"

刊登時間︰2006-11-09 10:24 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 





訪客留言 (返回 sarapang 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]