| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2006 年 11 月 15 日 星期三  |
| "群社群策群力群飛俠舞群埋一齊社員大會" |
今朝又7點半起身=口="
衝番學校先記得 ..
原來我冇帶牌=口="
今日上堂都幾悶下 ..
不過呢 ..
都算有d聽書啦 ..
特別記得既係 ..
黃sir今日唔知y ..咁好人
放break俾我地>3<"!!
訓左一小覺 ..
因為太累了/=3=\ ..!!
LUNCH番左屋企拎牌 ..
順手睇陣書 ..
SORSORSOR呀><"
冇去到整野食添/=3=\ ..
CIT ..
超差囉 ..
有1分我都應該偷笑=3=
完全唔夠時間 ..
"群社群策群力群飛俠舞群埋一齊社員大會"
一開始點下名呀 ..
同埋俾紙佢地寫名~FOR抽獎~
THEN~介紹完之後~
就玩GAME個D啦 ..
第1個GAME係大風吹 ..
最初都正常 .."有錶走" .."着冷衫走" ..
但之後 ..=口=" ..|||無奈 ..
不過都係最尾果個正 ..!!
"係群社既走!!"XD||||||||||||||||||||||||
之後玩 ..撕報紙 ..
6個人左右一組 ..企係2張報紙上面 ..
答錯問題要被人撕報紙 ..
答岩可以選擇撕是但一組既報紙 ..
超無奈囉=3=" ..景濠爆肚 ..
個ANS連自己都唔知=3="
最可怕既係 ..景濠問 ..有幾多個社職個陣 ..
顏志偉竟然答錯=口="!!!
真係好鬼想打佢=3=""" ..
自己係社職都答錯 ..
明明我地係3女5男=3= ..
玩完抽獎 ..
抽曬D細獎 ..
就問問題啦~~
"咖喱魚蛋 ..有幾多粒呢?!"
.. 林崑傑呀!!
好奸呀!!><
隻龜仔 ..好得意呀><"!!
早知俾個FILE佢算啦>口<"
好後悔呀!!
食野個陣~抽埋中+大獎 ..
呀賤抽到個中獎 ..
李展禧抽到個中獎 ..
激到張子研 ..=口=" ..
之後 ..D人食緊野個陣 ..
佢地拆禮物 ...
由於李展禧抽到果個 ..
令人會誤以為係水杯既野=3=
所以我要同佢解釋 ..果個係筆筒黎既 ..
點知開左 ..咁岩 ..
我唔小心望到個底 ..見到未撕價錢牌=3=!!
之後我即刻搶走佢 ..之後大叫:
"呀!!!!!!!!!!!!!!未撕價錢牌呀><"!!!!"
我拎住個杯走人啦 ..
點知林崑傑追住 ..話要睇個價錢牌喎>口<"
好彩大春同景濠佢地幫我阻止林崑傑咋><"!!
THX佢地!!
呼><" ..我真係烏龍呀/•.•\ ..!!
我覺得李展禧會好無奈=3=" ..
結果我都係冇食過野=︵="
因為 ..今日都幾多人下~~
咁就俾佢地食啦>3<"~
最尾~傾下野~汁下野~就走LU。。。
落雨><" ..
好彩細雨咋 ..
不過番到屋企 ..
打左好多個黑痴 ..
黑 ..黑痴><"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-11-15 09:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|