| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 20 日 星期一  |
| 級足總決賽! |
今日 ..好眼訓 ..
不過好似冇平時咁冇精神囉~
bio x2~
So sir今日好好笑呀~
係咪食錯藥 ..kaka~
超級可愛>3<""""
eng ..miss YIP唔舒服 ..
對完ans俾我地自修~
math x2 ..
a.math test死左呀>口<"
唉..
部calculator ..
按唔到果條formula呀>口<"
結果我要用cross method ..
唉><"
pe ..
今堂考雷球 ..
超無奈囉 ..
練練下 ..
miss YEUNG話"你地得嫁啦"
咁就叫左我同電出去考 ..
結果我32佢31 ..
都OK啦 ..
LUNCH。
去左大廣食 ..
之後幫蛋個D整BD ..
PHY。
佢話聽日逐個見佢 ..份卷逐個派 ..
死火啦>口<" ..真係陰公呀 ..
CHEM。x2 ..
冇聽過書 ..
累到死啦>_<" ..
放學 ..
有2個總務唔見左>口<"
又係咁 ..冇野好講 ..
結果小鳴好好人>口<"!!
幫我地拎d bio mc落去>口<"!!
真係辛苦曬啦!!
also thx電幫我拎簿>3<"~
then ..搵唔到so sir+miss mok/=3=\
無奈 ..
睇左一陣我地群社練波之後. .
落左去幫蛋整board ..
跟住去左睇級足 ..!!
超正呀!!
超級精彩呀!!
f.6果個龍門呀!!
超勁呀!!>3<"!!
原來群社手球 ..佢守龍呀!!
勁到爆炸呀!!
also ,, 我一路懷疑d人 ..
果個究竟係咪頭黎嫁=口="""
咁撞都冇事?!
會唔會撞蠢左嫁=口=""""
場比賽超級緊張 ..
最尾加完時 ..再射埋12碼先分到勝負 ..
結果f.5win左 ..!!
>3<"!! ..超級精彩呀!!
我發覺呀! ..今日好多校友番cpu睇級足呀!
仲見到有個人 .. 電話佢個feel似L ..
>口<"!!唔得!!太過份啦!!
睇真D ..原來果個係以前田徑果個"河童" ..
>口<" ..
另外仲見到有D熟面口既人 ..
then走人 ...
拎住盆"maridgold" ..
>口<"
希望可以種好佢啦>口<"
night ..
好不容易 ..先約齊人開會 ..
呀 ..仲要整d歌詞呀 ..
bk test呀 ..
呀 ..英文都要test呀 ..
點解好似..得閒個陣..都會咁忙既?
|
| 刊登時間︰2006-11-20 11:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|