| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
| 2006 年 1 月 22 日 星期日 |
 | |
| ..... |
今日朝早~起身上大6~又遲到!!
不過醫生冇怪我...佢仲話好耐冇見~掛住我添~
跟住佢叫我cool多2個月...是但啦~反正都拖左咁耐
之後返黎hk...人銘叫我上佢屋企食飯
o...我唔想又麻煩到人呢~1個返屋企食算啦~~
點知乜都食唔到...痛到乜咁
睇第2次翼 有第2種感覺呢~不過法伊都係好型~
跟住死左去訓,訓左幾個鐘唔知比邊個嘈q醒左,訓唔返
出左黎打機...見到sm togh milky hin班友仔未off
打左2場~成班搞屎棍....笑死
今晚要返竹園食飯-___-"又要返去比人吊....
唉唉....早死早著。
|
| 刊登時間︰2006-01-23 07:41 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|