| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
| 2005 年 9 月 16 日 星期五 |
 | |
| 呼~~ |
話咁快又返左5日...
5日都係教autocad...救命丫~~
而家咩年代..邊有人用autocad畫野嫁???
so我今日好乖咁~~唔阻住丫sir教
由9點訓到11點,2點訓到4點
呵呵....原來班有人學過-0-做得超快
lucnh同左3個型仔去食飯-0-正是全班最正常個幾個
好彩姐~~中途行行下有人講"賓周"
佢話:多數肥人條野仲細過條虫
d高高瘦瘦個D就一定大到條蛇咁=_=(外國人除外)
佢好有研究丫~哈哈~我只係識笑...
放學去左西九龍買褲...比左個DISCEY個袋我~ok靚喎!!
跟住返到屋企呆坐呆企,無聊到爆!
跟住同某某人chat,chat到我勁唔開心
我知~人就係唔識珍惜先去後悔,但係有幾多人後悔完又會識珍惜呢??
哼...唔理啦!星期日去bbq丫好開心~~同住2對愛人去~得我一個冇
反正我而家返個度係"和尚寺"嘛~鬼有女仔咩@@
算啦~都慣哂喇!!今次之後我唔會再同d愛侶去街的
我就黎做去死去死團團員嫁啦!!
若幸運一點一早找到你
但幸運可否擔保得到你
就望著際遇鋪展我的天與地
願錯亦錯得起
若命運叫我只懂喜歡你
但願亦有幸懂得留住你
如若過去我太在乎 相遇別離 請准我預備
從來未吻你 卻已學懂去被忘記
|
| 刊登時間︰2005-09-17 01:05 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|