| «‹ December 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 9 月 1 日 星期二  |
| 番學 |
分類: 未分類 |
9月1啦-.-
番學/口\
我想講琴晚有2個kai子一齊訓唔著囉 v3v
勁搞笑!
今日我一心一意要搶個令位-_-v
yoyo 比我搶到>口<
同lam yin一齊坐 @o@
以後慢慢傾-__-;
感謝man ue既英文ans ~口~
|
| 發表時間:2009-09-01 05:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我好想打你丫 babe-_- c0m3en+_` ;]
|
|