|
呀杰
|
| 人氣:3048 |
|
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 哈哈...琴日我一早就出左去搵人...我去左呀俊 到之後我地就去左良個到...過左沒幾耐呀俊要走 佢落到去之後 打比我話比人打....到到晚上 我地成班搵打呀俊個條友...之後我就去左搵權 個d吹吹水... 跟住我同輝就搵見佬我地大佬.. 就走過去吹水...吹左一陣我就同輝返家 今日中午食飯有條傻仔入吒我地個班 之後佢仲要扮撚哂大佬咁撚樣 要人拎張登比佢 之後係咁比我吊~~~~ 食完之後,,我同我d fd就去搵佢 佢仲要串七七咁 我就係咁吊9佢 吊撚到佢ON9 ~~~~ 今日我一早就起左身啦!!!!!之後我咩都搞掂哂既時候 時間都只係7點半左右啦~~~~~~ 跟住我念住睇下我d 倉鼠既時候 比我發現左一隻死鬼左 搞到又要我整好條c 加上個倉鼠龍又臭 簡直係臭到想死~~~~~ 放左學之後我同d fd就去開煙啦~~~ 之後呀俊話有條友成撚日啤住佢 我就上前去同佢啤一啤 跟住我就問條友你日日啤住我個fd做咩呀 佢就問我跟邊到 我又問返佢 佢話跟咩咩(拉仔) 搞到我又唔知邊個呢既 跟住我打哂比d fd 問佢知唔知邊個 全部人都話唔知真係比佢吹漲0,0
邊個要倉鼠呀~~~~要既話加我msn啦:[email protected] 今日我起身既時候 隻手腕好鬼痛!!!!我刷牙既時候都要細細力咁刷 之後林返學既時候就食左一枝煙仔~~ 跟住就返學啦~_~ 返到學校俊手開始唔係好痛.......反而係個豪華團痛喎!!!! 搞到我行路都要彈下彈下 我返到學校既時候以經係遲入隊 之後我仲要比人捉左頭髮囉真係ooo左咀....... 之後我就上家政堂 咁次係整蛋糕 當然啦我整既話一定好好食既~~~ 之後個d堂我全部都差唔多訓左教~~~~ 今日早上又係十二點幾先起身,個人好似上左太空咁 暈下暈下~_~ 鬼叫我琴日玩到去3黠點幾先訓咩...... 起左身之後我就出左去食一枝煙仔 食完之後個人都沒咁累 跟住之後就同我個fd出去買野食 有幾個警察望住我地好耐直至我地 入左商場為止 到左夜晚既時候 呀霞姐打佢比我問我去唔去打球 之後我就更係去啦 我只係遲左少少落去 佢以經炸爆我部手機 之後我地就打x毛球啦 我呀哥又落左呢 都唔知佢落呢做咩 搞到我都唔係好想打 我地打到去10點3就走lu 返去之前 我唔少心撞到個女人 個女人即刻話 阻撚住哂咁喎 當然啦 佢一定會比我罵到仆落街既 唔講啦 訓教 |