讀左ive都有一個月喇,,,
我真係好想鬧個d話ive hea ge 人-3-!!
不過其實可能我呢科ge問題na-3-
我覺得呢科真係多野做到死-3-!!
之後d老師又成日都話呢科好嚴,,
會西好多人走-3-!!!
唉,,
我本來忙到都唔想打qooza嫁喇-3-!!
不過,,
如果我唔打qooza ge話,,
我發現冇野可以發洩我ge情緒,,,
因為呢排實在太down喇- -
尤其係我睇番中學d相- -
個人都唔知咩事- -
好灰,,
又好down,,
再加上我覺得我好似唔係讀design ge材料,,,
d同學個個都畫得好靚=3=!!
得我,,,
永遠次次d功課都普普通通,,
岩岩合格個d- -
估唔到中學真係咁開心,,
過得咁快嫁-3-!!
我好想番番中學呀=3=!!!!!!!!
係ive度,,
壓力真係好大-3-
我好驚比人西走呀=3=!!!!
不過我相信呢條應該係我行ge路,,,
依家唯有希望我d天份怏d出黎na xdddd!!!
um,,
讀ive又唔係話樣樣都唔好ge,,,
因為至少有班好玩ge同學xdddd

睇下xddd
呢張就係我地去做project ge相喇=w=!!!
不過呢,,,
我地就玩多過做project xddd!!
影左勁多好好笑ge相,,,
我地個個都笑到拍晒枱=w=!!!!
好正呀班同學xddd!!!
呢個星期都仲有好多功課呀-3-!!
應該話個個星期都有功課- -
晚晚都通頂咁濟- -!!!!
而且個project都仲未做完,,,
星期2就要present喇- -
可以點- -!!!!
本身唸住ai岩我用多d,,,
點知呢次要畫自畫像- -!!!
唉- -
我又收得- -
god bless me 呀=3=!!!!
等我keep番有時間就打先個qooza=w=!!
打晒d野出黎,,
個人都happy d=w=!!!
|