SaSa's  blog =]
 
 
 
 
        *請將畫面調整至適合的大細再慢慢觀看XD   
  
          
 
 
sasa_030
暱稱: sasa
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
開心ge時間真係會過得...
哈,原來所有野都係我g...
喉嚨痛到爆炸-3-!!!!
又突然心血來潮-3-!!!...
完成=w=!!!
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 32
今日人氣: 1
累積人氣: 2514
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 11 日  星期六   和暖


好大壓力,,好驚比人西走呀=3=!!! 不安 分類: 未分類

讀左ive都有一個月喇,,,
我真係好想鬧個d話ive hea ge 人-3-!!
不過其實可能我呢科ge問題na-3-
我覺得呢科真係多野做到死-3-!!
之後d老師又成日都話呢科好嚴,,
會西好多人走-3-!!!
唉,,
我本來忙到都唔想打qooza嫁喇-3-!!
不過,,
如果我唔打qooza ge話,,
我發現冇野可以發洩我ge情緒,,,
因為呢排實在太down喇- -
尤其係我睇番中學d相- -
個人都唔知咩事- -
好灰,,
又好down,,
再加上我覺得我好似唔係讀design ge材料,,,
d同學個個都畫得好靚=3=!!
得我,,,
永遠次次d功課都普普通通,,
岩岩合格個d- -
估唔到中學真係咁開心,,
過得咁快嫁-3-!!
我好想番番中學呀=3=!!!!!!!!
係ive度,,
壓力真係好大-3-
我好驚比人西走呀=3=!!!!
不過我相信呢條應該係我行ge路,,,
依家唯有希望我d天份怏d出黎na xdddd!!!

um,,
讀ive又唔係話樣樣都唔好ge,,,
因為至少有班好玩ge同學xdddd

睇下xddd
呢張就係我地去做project ge相喇=w=!!!
不過呢,,,
我地就玩多過做project xddd!!
影左勁多好好笑ge相,,,
我地個個都笑到拍晒枱=w=!!!!
好正呀班同學xddd!!!

呢個星期都仲有好多功課呀-3-!!
應該話個個星期都有功課- -
晚晚都通頂咁濟- -!!!!
而且個project都仲未做完,,,
星期2就要present喇- -
可以點- -!!!!
本身唸住ai岩我用多d,,,
點知呢次要畫自畫像- -!!!
唉- -
我又收得- -
god bless me 呀=3=!!!!

等我keep番有時間就打先個qooza=w=!!
打晒d野出黎,,
個人都happy d=w=!!!