| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
*全濕了..=3=  |
分類: ♥♥
﹏SchoOl.學... |
今天很不爽
第1
剛走到BUS STOP
93A就走了 
第2
被1個女人揑了一下
痛死我喇 
第3
一下車就下大雨
有這麼討厭我嗎 
回到學校
小腿以下全濕了
鞋子濕無可濕喇 
`PTH只有5分
`ENG的HW要重新做過
"你可唔可以早D同我地講呢?
下下都咁遲..
一係就唔好講..
由得我地死..
一係你就早D講..
唔好成日等到交先教我地點做.."
`LUNCH吃M記
*GRACE,,我唔係想串妳..
但妳下次甚至以後
可以早D同我講妳食咩呢??
下次妳再唔早D講既話,,
我唔幫妳買架..
我講真既..* 
`COMPUTER
"臭x,,妳自己計錯
就話我錯
晒我時間 
計左幾廿次都係呢個ANS
點會錯呢??
更何況
我同KAIYI個ANS都一樣
好明顯妳錯喇
臭x"
放學回家
SUNNY去M記見工
然後買"孖芝餐"給弟弟
然後就回家了
*阿欣對阿順(男生)講::死開喇,,姣婆..* 
**你真的覺得
這樣的他好嗎?
真的帥嗎?
看到他
我很想吐啊** 
|
| 刊登時間:2009-03-24 07:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | ... | 791 | »
|
|