| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 22 日 星期三 
|
教師會議...早放///  |
分類: ♥♥﹏生活*點滴 |
今日係教師會議
所以早放ar
第1堂係hist
悶到嘔電ar
根本冇乜點聽書
第2堂係chi
林太又冇返
真係開心ar
成班友嗌左出黎
[林太教書真係好悶啊]
double pe
本身練果陣跳得好好ar
點知到考試果陣
就差左la
之後上econ
成班我係度做改正
冇聽朱得怡講書
之後係math
又係[文字題]ar
可唔可以搵一課係冇文字題ar
尋日ge quiz
我竟然唔係計果條數
畀顧敏儀扣左我3分
真係唔抵呀
放左學之後
冰佢地話去唱k
本身我都話去
但冇乜$$ 加上覺得好眼訓...
所以我冇同佢地去唱
咁ge天氣
真係令人覺得眼訓+攰
訓幾多都係冇用
|
| 刊登時間:2006-11-22 02:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 537 | 538 | 539 | 540 | 541 | 542 | 543 | 544 | 545 | 546 | ... | 791 | »
|
|