| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 7 月 16 日 星期六 
|
去食sushi∼∼  |
分類: 未分類 |
今日....我去左食sushi....去到銅鑼灣....好熱呀....
果度5係太多野食....係自己叫....好麻煩....

但係....野食都5錯....食完之後....我地去左行街街....
我見到個playboy袋....幾靚ar....不過阿媽5買....

之後....就返屋企....去到屋企ge商場....見到個靚仔....haha....

|
| 刊登時間:2005-07-18 05:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 774 | 775 | 776 | 777 | 778 | 779 | 780 | 781 | 782 | 783 | ... | 791 | »
|
|