今天有幸來到龍家寫日記┌(‵▽′)╭ 謎之聲:不要以為我不知道!┌(‵▽′)╭
┐(─__─)┌ 你說我有啥米辦法咧~ x哥:<( ̄ c ̄)y▂ξ 真煩,星期五來哈根草吧~ 球場食草ja,睇得波多上腦?賢仔說:睇得出丫-.- 良仔說:比夠幾廿個good你 _∩
(___)-----(′ 3`)y <-----良哥帥樣 唔係衰樣
今天 小息的時候 不知智者發什麼神經欺負(小了) 小了作出無謂的抵抗 但不成功 孫中山(╰_╯)σ同胞還需努力
當時情況激烈 智者一個電光獨龍鑽= = 鑽爆(了)頭@@ 然後爆炸狗qoo頸 再用他的絕技 屁驚雲之排便掌 擊中小了的天靈蓋
大家看不過眼 智者以為自己法力高強 <(‵^′)> 你還是回火星去好了 智者 !
(☉o☉)姿姐 目瞪口呆 嚇得五臟六腑 番天覆地 最終說一聲感人的話 媽媽-.- 不久就急急腳地走了 十分感人
ε(┬┬_┬┬)3 她 真 命 苦 .. \(∼__∼)/ 媽媽 我要抱抱啦.. (─.─|||| 很多條線
我還記得星期一 好像有人在謙哥領土的附近核爆 有人xy交加z我地 (不過好細聲,不過好似驚死我地聽唔到一樣,一路講一路好似龜頭一樣縮下縮下咁 條友真係 cos狗-7一樣 =sin碌7-.-) 平日放屁唔應 扮哂野 話咩事丫 你講咩丫 講多次(重音) 邊講邊放 佢就真係high啦 連(碧)真都話:好盡責,各位同學 你要跟下去學野啦 (超重鼻音) ╭(′▽`)╭(′▽`)╯<--2個都係同一種人 kai下kai下
|