2009-02-15
2年冇用過的qooza"""
吾知仲有冇人睇呢@@"
仲記得f.4果閎enter仲記得-v-"
多謝你!!
不過而家d人都用xanga多ga啦...
應該冇乜人會用反qooza....
-v-""等我多d更新個qooza先=]