|
|
2008 年 3 月 29 日 星期六  |
| 放復活ge第十一日 |
分類: 生活記敘 |
金日就有野做啦...
去孫詠琪屋企做project
12點去嶺火車站等
我自己去呀- -
係火車度邵融打比我.
佢到左啦..果時先11:50...
見到佢後又等左陣
行去佢屋企...
我本身好熱嫁...開左冷氣...好舒服=]
我1:10就走啦~
都冇乜做過野==''
番去果陣邵融請我飲野=]=]
Thx^v^
番屋企果陣...
有個人同個保安講話咩區議員做唔到野呀點點點
入到電梯又係同我咁講- -
超無奈!!
到左,食野啦!!
一陣check下d功課...
家姐就好啦==
有得去影貼紙相!!
我超超超想去!t_t
我日去人地到cm
又冇人黎cm
搞錯>/\<''
|
« | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | ... | 252 | »
|