今日系星期五
要早起身吔>0<
第一堂系音樂[偶系音樂白痴黎嫁]-.-
完全吾識吔...=[
乜比人叫左出去做
要老師系咁提先得...
好糗
各日蕙中吾舒服唷!
要快快好番LA~~
之後趣藝科
CHINESE創作班
都幾好
好輕鬆吔
^V^HAPPY~~