YES!!放假LA!!哈哈=D!!
今日好無聊-.-
PE堂玩體操
玩前滾番
好暈~~
上完PE堂之後
對腳超'孫'
又超痛...''
之後仲要上IH&MATH==
又悶又凍又痛
番到屋企之後都系咁
慘慘=[
新年好HappY''
但系好多功課....................