| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
| 2008-07-24 |
我返黎喇.....日記^^:]
遺忘了一段日子,又再的起心肝打日記!!!!
岩岩睇完LAI既日記,
心情重左,
朋友,我都應該做返D野"
不過唔係今晚,等我啦"
聽日去CAMP"星期日返"
暑假好快就過左一個月喇- -
感覺有D無想像中既充實
UM......等我去完CAMP就好好咁認真打
|
|
Bye Bye- Mariah Carey
THIS SONG GIVES TO YOU
I HOPE YOU UNDERSTAND ME KINDLY FEELINGS:] |
| 唏!唏!唏! |
嘩.....好耐無打日記喇"]
因為懶惰同埋怯打
今日的起心肝!!!
由24號起!!!!
24/6
今日考完第一日既TSA,
tHeN去左市中心搵三位好友
好耐無4個出街喇:]重要連姜都返左黎......
  
TAI & FISH'S WATER BOTTLE 心意瓶 OUR sweetmeats
   
FOUR GIRLS
    
似鼻涕MA?? 心虛中..... 懶精靈 最佳女主角-表情 調轉左的眼
25/6
8號風球,不用上學。 MYA:
生日快樂!!
26/6
補回TSA考試。
放學後去補回MYA的生日。
睇《新變形俠醫》,同埋影貼紙相WIF 彤,華,仁濟
 
27/6
放假。
下午去燒烤,公民大使活動。
28/6
SORRY,我真係無MODEL!!SO無返到學校整。
FORGIVE US,OK!?
中午,去參加呀信既婚禮
恭喜!!!恭喜!!!
我都好想結婚,結婚真係好開心,好幸福。

場景,好靚!!!
  
  
  
 
新娘步進禮堂 新郎 新娘
 
  
 
  

29/6
日頭照常的返聚會。
夜晚去食盆菜,真的十分的劣!!!!!!
終於有第2張全家福/\/\
30/6
放假,留在家中。
1/7
香港回歸日!!!& E君:
生日快樂!!!
去屯市行街WIF芬
到處都好多人,同佢睇鞋。
諗住睇戲但俾多人嚇親,最後取消念頭。
臨走時去左影貼紙相,慶祝 [七一] 好耐無同佢影喇.....

2/7
今日派成績表
結果係自己所料內,不過100
但就唔知點揀科好= =
好難決擇!!!
『 總在最後的日子,不捨的感覺漸強烈。
第三次的分散,會有多散!? 不捨!!特別的人 』
|
|
Bye Bye- Mariah Carey
THIS SONG GIVES TO YOU
I HOPE YOU UNDERSTAND ME KINDLY FEELINGS:] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 119 | »
|