今日比賽,]
我地玲到亞軍,YA!!
mS.錢肯定好hAPPY
上台超驚&緊張,隻腳痺..
果時個C儀讀錯左亞軍?!?!
就讀左其他school?!?!
之後又讀錯,,,,讀左(黃允畋紀念中學)
笑到我死,我心林[紀念who?!?!]
讀左3次先岩''
之後我地聽到ms.錢話一定一要令番個獎泥~哈~
果陣我&zita&一班人系度大叫[黃允畋]
妖!個c儀讀錯就讀錯la~]仲話我地講咩?!?!@@
果時淨系得我比幾個大叫..個場淨哂//其他人o咀^^
超HIGH**
仲有啊!見到一班樂隊&吳浩康
anyway,我地嬴左亞軍
Ms.錢話請食野!yo~
Ms.錢萬歲........
|