天天生日勁大大大大大大大大快樂 考試第2日`=) 日日溫書溫到死-3-'' 攰死-v-'' 今日好放縱自己咁玩左日`=) 重要拉人落水- -'' 今日考完.. 尋日應承左老婆同佢1齊溫書`=) 之後又同埋高`=) 整整下識左個叫周力行既男仔 等佢考完0ral之後1齊去左荃灣溫書`=) 識落.佢同鄭芷峰真係好似 無論係樣..定係性格.. 真係好似'' 1樣咁可愛.. 1樣任打唔嬲.. 1樣咁.......................... 我都無謂再講`xp 因為真係好似..大家可以想像到`=p 真係又係1個好人`=) 真係開心`=)