| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 27 日 星期五  |
| 27112009* |
:::咩類別子呢_*: 羅v既生活日誌 |
今日okay=]
-------------------------------
一早諗住去食早餐既時間...................
見到程行緊上去-v-''
佢話落黎j0in我-v-''
多左個新花名..''lambb''or''lamlambb''..
聽完好骨脾~-v-''
之後早會..玩唔知d咩-v-''
搞到好煩-v-''
第1同2堂係鍾sir~
第5課好難呀..!!!
我就黎搞到癲囉\[]/
小息..好hea咁過左-v-''
chin.兩堂..
好悶..好hea咁過左-v-''
lunch wif*彤..in m記~
見到koonmeilei~好耐冇見=]
之後上P.E.邊跑邊肚痛..
飽到肚痛-v-''
玩跳繩-v-''..ok啦-v-''
Eng..膠冰今日冇番...訓左一堂(邊聽歌邊訓左-v-'')
Hist..鄧囧囧又冇番-v-''鍾sir要我地做數-v-''
之後補課..ch.4搞得掂.!yes.!
好短好短的xg..=]
|
| ♡呢篇blog既出爐時間☆:2009-11-27 11:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | ... | 203 | »
|
|