| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 8 日 星期二  |
| 08092009* |
:::咩類別子呢_*: 未分類 |
今日..
第一堂就上miz li啦..
超開心的說..
真係好開心;]
第二..三..四堂上T.L...
相信好多人都唔知T.L.係D咩..
冇錯..佢就係以前既H.E.
係咪好囧啦?!- -''
H.E.要design褲仔比自己著呀0w0''
我畫就畫得好靚啦.
唔知制成品會點呢..
星期五就去學下點用衣車..
好期待用衣車同埋自己既制成品>w<''
lunch...
我地重拾係1A既回憶啦~
我地今日係1A第三張枱食飯;]
真係好開心;]
好開心可以再係咁;]
英文孖堂..
好悶囉..咩事?!
眼訓到我死啦-3-''
hist..
ok啦..
後面個面位加隔離個個係咁搞gag- -''
笑死- -''
Mr.Tang:''that is the....................''
yanni:周佩娜..
笑死左..咩事?!- -''
不過真係好好笑xds''
----------------------------------------------
希望係2B識到多d fd子;]
|
| ♡呢篇blog既出爐時間☆:2009-09-08 08:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | ... | 203 | »
|
|