今朝0900諗住起身送我細妹返學.. 點知自己0919先起身.. 之後我大姨上左黎.. 跟住我就繼續訓 諗住1030起身.. 點知..我又起唔到 訓到1116先起身.. 嚇到我PK.. 驚1A既同學們等得耐.. 又搭的的返可風.. 好耐都冇試過呢個感覺.. 拎完書之後.. 同佢地一齊食晏.. 又食吉野家.. 一個禮拜前先食完.. 跟住同佢地去癲去玩.. 好正..好耐未試過咁lu~ 好開心.. 多謝你地丫... ------------------------------------------------- 今日又係度諗野.. 諗緊d好important既問題.. 不過諗完個answer出黎係好好笑架bor.. 唔再係灰..嘻嘻.. ------------------------------------------------- 你要開心d丫.. 太多問題真係會搞到人都癲架.. 你要開心丫.. 想訴苦既時候.. 我唔介意你搵我架.. 因為我係你既朋友// 朋友係應該互相幫助的