|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
&>
 | |
|
|
| 台灣fans真好!!! |
台灣ge fans好幸福呀~~
w-inds.聽日就會去台灣喇~
9月2我又要睇~
不過o係hm...
我都想o係現場....
我要努力"早"$$$$$$$
buy w-inds. d野~~
|
|
刊登時間︰2006-08-31 07:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 |
|
|
| camp |
我28,29號入camp呀~~
有咩打比我啦~~
冇咩都打~~
哈哈~~
因為我怕悶呀~~ |
|
刊登時間︰2006-08-28 01:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 |
|
|
超級開心!!!!!!!!!!!!!  |
         

         
7:00起身
10:00o到到cyberport~
哈哈哈哈哈哈哈~~~~~~~~~
好開心law~~
終於比我見到你地喇~(雖然等左好耐~)
真係好開心~
雖然有一刻好想喊~~
但我都冇喊到~
有得睇boogiewoogie66個pv~
好正~~
番黎再係咁睇~
仲之今日就好開心啦~(其實我真係好攰.....")
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~~~~~~~~ |
|
刊登時間︰2006-08-26 10:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 |
|
|
| .................... |
今日MAMA去左飲荼~~
我唔想去~~
今日比人呃左~~
至憎人講大話~~
呀飛呀圖去左我HM~
我要去跳舞喇~~
哈哈~~~ |
|
刊登時間︰2006-08-22 06:38 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 |
| « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 33 | » | |