今日係我在新公司返工既第2日, 還在努力適應中.....^O^
開頭都幾悶嫁, 坐左成朝都無人理我 -0- ,
咪唯有自己揾d野做囉,
揾D f!1E睇下,
自己做下eXCe1.
不過我都知佢地係好忙,
唔得閒理我啫!i!i!>.<
不過尋日第一次見佢地都覺得佢地幾c001嫁,
所以我會繼續努力既i!i!i!i!i!i!i! XDD
加油呀!!!!!啜卜自己......