2006 年 5 月 20 日  星期六

 

今日要番精修班,,,

鬼咁早起身。。。

a媽車番學,,,

原來餅神同阿芝芝都有番。。。

頭髮再一次俾阿芝芝搞。。。

等N年a Sir未到,,,

就去隔離班踩場投訴,,,

仲見到佢tim a!!!

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



  

 
p!nk

 だからいま �いにゆく

そう決めたんだ

ポケットの この曲を

君に𢘛かせたい


 

***好友系列***

 

*'小'白鯊
*宋長齊
*邪留丸
*'瑪菲斯
張雅'婷
*葉雅詩