2007 年 4 月 28 日 星期六
人家終於HAPPY ENDIND LU... 自己又做O左D乜??? 鐘意O左人家差5多3年了,,, 乜都冇乜表示過... 班內已勁多人知,,, 連’老鼠’話我失敗(到連電話到冇),,, ABC又催,,, 邪留又話小心俾人搶,,, 小羊叫我唔好當我係佢... 每日都借機會望佢... 發現自己好傻... 好想同佢講句:::私はあなたを愛しています。。。
人家終於HAPPY ENDIND LU...
自己又做O左D乜???
鐘意O左人家差5多3年了,,,
乜都冇乜表示過...
班內已勁多人知,,,
連’老鼠’話我失敗(到連電話到冇),,,
ABC又催,,,
邪留又話小心俾人搶,,,
小羊叫我唔好當我係佢...
每日都借機會望佢...
發現自己好傻...
好想同佢講句:::私はあなたを愛しています。。。
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
***好友系列***
*'小'白鯊 *宋長齊 *邪留丸 *'瑪菲斯 *張雅'婷 *葉雅詩