| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 30 日 星期一  |
| 2007-07-30 |
分類: 未分類 |
N年冇打過BLOG
呢排真係好悶,日日係到玩MHP2
出世以黎第一次有種唔想放假既感覺
愛上了CHEM,今個暑假專攻佢黎補
諗住遲D搵多幾個人一齊補埋F.3 MISS左既熱學
今次好奇蹟下,見到大口都去補-0-...
我地三個見佢由一入去就訓到放學@@'
都唔知佢補乜..
放學冇同文文佢地食,少左個玩"佢"既機會
走前同肥簡打左場祖龍
SO EASY..
期望快D完左個暑假
|
| 發表時間:2007-07-30 10:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 30 日 星期一  |
2007 年 3 月 11 日 星期日  |
| 2007-03-11 |
分類: 未分類 |
呢排日日打mk,超正XD,
除左多左位新同學(女)外,呢排都冇乜特別既事,
PHY8-9,MATH.圓+多項式,串D黎講係大可以放心..
最怕既係BIO同CHEM,
英文努力梗,做下MOCK卷,記下VOCAB.咁
加油!
|
| 發表時間:2007-03-11 05:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 21 日 星期三  |
| 2007-02-21 |
分類: 未分類 |
最近成日諗,,係時候要讀英文了,但想還想,跟做可是兩回事,
眼見牙chi d英文咁掂,,諗起都覺自卑,我連f.2都不如-﹏-"
行出街d vocab.十個倒有5,6個唔q識,,好想讀好d英文丫,,
有昆水咁上下水平我都心滿意足了,開始發覺,原來我地離會考咁近,
聽鄧sir講會考d野,越諗越心寒,知道學校考試同會考水平差好遠,,要努力牙~~
補完番到屋企,比鄧sir嚇左嚇,冇曬心情打機,無聊之際上風采個校網睇,
睇到以前好多好多朋友同學的臉,有d感慨,,畢竟在這裡生活了三年,唔多唔少都會記掛,
看到以前drama堂既相,突然感得好撚好笑XD,見到袁志誠,王華浩,蔡竹搖等上台表演果時個樣就噴曬血XD
當然也搵到我既相,不仔細看是沒可能看到,就在主頁那裡的那短片中,全校ON99咁聽權叔(定唔知肥周)噴口水果張,是老友就找找看XD
|
| 發表時間:2007-02-21 10:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 14 日 星期三  |
| 2007-02-14 |
分類: 未分類 |
今日超身冇耐就出門口,,去陪團長佢地去ocean park,,
唔計我,仲有團長,華9,肥簡四丁友去.
入到去團長話先去"兒童樂園"睇一睇先喎.../.\
無聊左半個中左右,之後去睇動感影院,,最後就玩完果時部機噴到我地成臉水-﹏-""
之後搭攬車上山玩.
去到第一樣玩海渡船(過山車冇開到),,兩位團友加一個肥簡勁玩野,又叫又嗌,搞到落船果時d人笑到仆街,
前面班死人師拉望q住曬,之後我話玩跳樓機,團長話玩但肥簡同華9話唔玩,玩玩沖天飛鷹先喎,
點知玩完之後佢地話好暈唔玩住,then玩魔天樓,悶x100000000000000
之後食野,,食完去玩飛越磺飛車,肥簡冇玩到,玩完後問華9有咩感想,
佢話唔驚,點知係張相到影到佢個樣勁淆XD(玩完之後有部機會幫我地影相)
三個笑到仆街,仲係我地左手面張相到見到個超似小宮山既物體出現係張相到@@"
之後玩瀲流,,猜輸果個座最前,,第一場係團長輸,之後佢成身濕曬,,唔鋸,最猜多次,又係咁XD
又濕多次,之再猜,又輸XD"""
我地見佢咁鑄公SO再猜多場,呢次到華9輸,玩完閃人 |
| 發表時間:2007-02-19 09:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 26 | »
|