愛到 愛到 愛到腦海裡有一萬個妳 快爆掉 妳一個眼神我什麼都好 或許就是狠狠愛到 這就是電到 愛到 愛到 每夜失眠臉上卻還傻傻 在微笑 誰叫妳 可愛到 無法救藥 讓我這樣狠狠愛到 黑色的瞳孔帶著閃光 空氣中飄著妳無敵迷人髮香 每一個小動作都吸引我 就算洗腦 也無法 將妳忘掉 我學會什麼叫二話不說 妳開口我就沒辦法Say No 這感覺找不到適合形容 費洛蒙 向我進攻 就被妳掌控 Oh Baby 愛到 愛到 愛到腦海裡有一萬個妳 快爆掉 妳一個眼神我什麼都好 或許就是狠狠愛到 這就是電到 愛到 愛到 每夜失眠臉上卻還傻傻 在微笑 誰叫妳 可愛到 無法救藥 讓我這樣狠狠愛到 就是愛到
尼們帥呆了~~偶愛死尼們>0<"
今日早上比老婆吓親...十年難得一見感早起身... 9點幾打黎話7點幾就起左身,幸好我9點果陣起左身! 唔係比佢有話我豬!! 到左下午,超唔開心,算啦~唔講啦!! 總之我就有喊~~!! 到夜晚,老婆狂鬧自己話死白豬kaka~!! 比佢笑死...有咩可能自己鬧自己可以鬧感多次=.="" 今晚可以同老婆佢傾電話傾耐D... 因為佢家姐今日生日,要大約11點先翻到屋K~! 仲有,老婆~! 幫我同你家姐講聲!