未來會是怎樣?
sdfjojopp
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
sdfjojopp
暱稱: J'ME
MORE...
«
‹
April 2021
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
2012-01-25
•
失眠~
•
爆發!!
•
2011-04-25
•
2011-04-21
文章分類
•
全部
(164)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2012 年 01 月 (1)
•
2011 年 05 月 (1)
•
2011 年 04 月 (3)
•
2011 年 03 月 (3)
•
2011 年 02 月 (9)
•
2011 年 01 月 (6)
•
2012 年 01 月 (1)
•
2011 年 05 月 (1)
•
2011 年 04 月 (3)
•
2011 年 03 月 (3)
•
2011 年 02 月 (9)
•
2011 年 01 月 (6)
•
2010 年 11 月 (2)
•
2010 年 10 月 (1)
•
2010 年 07 月 (5)
•
2010 年 06 月 (5)
•
2010 年 05 月 (15)
•
2010 年 04 月 (13)
•
2010 年 03 月 (17)
•
2010 年 02 月 (15)
•
2010 年 01 月 (22)
•
2009 年 12 月 (15)
•
2009 年 11 月 (13)
•
2009 年 10 月 (18)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
ahkei
bocheong
LVME_SINING
StOrY_DK
song19921011
oc_520
kenny1990926
aa28764443
CCHO
wesker52a
soucherry2
fatcheongfc
顯示全部(36)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 164
留言總數: 290
今日人氣: 7
累積人氣: 3890
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2009 年 10 月 2 日 星期五
2009-10-02
分類:
未分類
HALO 你地好丫. 今日是我農曆生日. 行過路過都講聲生日快樂啦..呵呵 謝謝大家喔!!!
發表時間:2009-10-02 02:52 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 sdfjojopp 的日誌
)
kenny1990926
於 2009-10-03 07:29 PM 發表:
我話奶記加左我 ^^
物你出面咁靚 利到咁樣衰架!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
O~...!!好..我整令佢!!
Posted at 2009-10-03 07:45 PM [
編輯
] [
刪除
]
stephanie_sc
於 2009-10-03 07:10 PM 發表:
你係邊 個 ///??
anyway 生日快樂
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
kenny1990926
於 2009-10-03 12:01 AM 發表:
佢都加左我la ^^
係屋企唔去玩ge? 仲要比你呀妹串 -.-
睇你都係過得唔多快樂la
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
!!!....不知幾開心.加左邊個??
Posted at 2009-10-03 12:44 AM [
編輯
] [
刪除
]
奇 於 2009-10-02 10:56 PM 發表:
做乜咁空虛啊
學下奶記
ADD返D靚女啊嘛XDDD
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
你知唔知佢丫.. 佢要全部都係女.話破例加我1個男!! 可惡!!
Posted at 2009-10-02 11:19 PM [
編輯
] [
刪除
]
yi_0429
於 2009-10-02 08:35 PM 發表:
你生日係屋企咋wo-_-'快樂?
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
快樂~~~幾時都快樂!!
Posted at 2009-10-02 08:58 PM [
編輯
] [
刪除
]
StOrY_DK
於 2009-10-02 08:07 PM 發表:
生日快樂=]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
多謝你包包^^
Posted at 2009-10-02 08:16 PM [
編輯
] [
刪除
]
kenny1990926
於 2009-10-02 04:44 PM 發表:
傻豬仔
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
仲有生日快樂呢!! ^^^^
Posted at 2009-10-02 05:04 PM [
編輯
] [
刪除
]
sdfjojopp
於 2009-10-02 03:18 PM 發表:
多謝你先WO. 我係軟.你係硬.請飲用硬膠水.對硬膠仔確有功效!!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
astors
於 2009-10-02 02:56 PM 發表:
祝 大 唔 記 ^ ^
你 個 好 住
生 仔 成 定
日 啦 日 時
快 ! 派 飲
樂 膠 軟
. . 膠
. 水 奶少字~
. .
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 sdfjojopp 的日誌
]