未來會是怎樣?
sdfjojopp
暱稱: J'ME
« April 2021 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
2012-01-25
失眠~
爆發!!
2011-04-25
2011-04-21
文章分類
全部 (164)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 164
留言總數: 290
今日人氣: 7
累積人氣: 3890
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 2 日  星期五   晴天


2009-10-02 愉快 分類: 未分類

 HALO  你地好丫. 今日是我農曆生日. 行過路過都講聲生日快樂啦..呵呵 謝謝大家喔!!!






訪客留言 (返回 sdfjojopp 的日誌)


kenny1990926 於 2009-10-03 07:29 PM 發表:
我話奶記加左我 ^^
物你出面咁靚 利到咁樣衰架!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 O~...!!好..我整令佢!!
Posted at 2009-10-03 07:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



stephanie_sc 於 2009-10-03 07:10 PM 發表:
你係邊 個 ///??
anyway 生日快樂
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kenny1990926 於 2009-10-03 12:01 AM 發表:
佢都加左我la ^^
係屋企唔去玩ge? 仲要比你呀妹串 -.-
睇你都係過得唔多快樂la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

!!!....不知幾開心.加左邊個?? 
Posted at 2009-10-03 12:44 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



奇 於 2009-10-02 10:56 PM 發表:
做乜咁空虛啊
學下奶記
ADD返D靚女啊嘛XDDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你知唔知佢丫.. 佢要全部都係女.話破例加我1個男!! 可惡!! 
Posted at 2009-10-02 11:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yi_0429 於 2009-10-02 08:35 PM 發表:
你生日係屋企咋wo-_-'快樂?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

快樂~~~幾時都快樂!! 
Posted at 2009-10-02 08:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



StOrY_DK 於 2009-10-02 08:07 PM 發表:
生日快樂=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你包包^^ 
Posted at 2009-10-02 08:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kenny1990926 於 2009-10-02 04:44 PM 發表:
傻豬仔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

仲有生日快樂呢!! ^^^^ 
Posted at 2009-10-02 05:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sdfjojopp 於 2009-10-02 03:18 PM 發表:
多謝你先WO. 我係軟.你係硬.請飲用硬膠水.對硬膠仔確有功效!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



astors 於 2009-10-02 02:56 PM 發表:
祝 大 唔 記 ^ ^
你 個 好 住
生 仔 成 定
日 啦 日 時
快 ! 派 飲
樂 膠 軟
. . 膠
. 水 奶少字~
. .
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]