今日係督課堂掉左位... 琴日係msn同820傾.我坐邊,佢話:自己一個坐. 我以為係假的,點知係今日.真係掉左我坐係頭位"vip"位..
哈哈.自己坐.我人生第1次丫. 做什麼事都要嘗試. 我係靠自己的.!!!! 好似個位李x豪咩.用"射呢眼" 我現在自己食自己!!!
I trust me I can !!!! 因為高人指路起動了