今日都唔知咩事,好累.整天腰酸背痛~
我又無做過一些劇烈運動.
由數學堂開始欲想睡...第2堂就睡了.
2堂督課,睡...
放學後要留低溫習-5:45PM
1小時的時間
有些人拼命溫習,有些人等放學..
我起碼都有溫習..只係有時偶下偶下偶左一D時間去.~
放學後,奶記話肚餓,我地買野食,佢請我,一人一份雞排,
那種香氣.跟那隻雞..一之棒.
但係有後果.如下
thank you your watching!