未來會是怎樣?
sdfjojopp
暱稱: J'ME
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-25
失眠~
爆發!!
2011-04-25
2011-04-21
文章分類
全部 (164)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 164
留言總數: 290
今日人氣: 5
累積人氣: 3888
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 27 日  星期二   晴天


2009-10-27 疲倦 分類: 未分類

 今日都唔知咩事,好累.整天腰酸背痛~

我又無做過一些劇烈運動.

由數學堂開始欲想睡...第2堂就睡了.

2堂督課,睡...

放學後要留低溫習-5:45PM

1小時的時間

有些人拼命溫習,有些人等放學..

我起碼都有溫習..只係有時偶下偶下偶左一D時間去.~


放學後,奶記話肚餓,我地買野食,佢請我,一人一份雞排,

那種香氣.跟那隻雞..一之棒.


但係有後果.如下

thank you your watching!

 






訪客留言 (返回 sdfjojopp 的日誌)


astors 於 2009-10-27 11:28 PM 發表:
一道d雞~超唔抵...
成塊雞排以為佢好大塊~點知食左成個字仲未見肉~
到見肉戈陣有塊咁死大舊骨係度~好鬼失望>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,係咁食粉.O
Posted at 2009-10-28 12:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kenny1990926 於 2009-10-27 07:38 PM 發表:
作感冒 要小心d啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

個身熱既..依加無乜事LO.~ 謝謝關心^^
Posted at 2009-10-28 12:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]