BBQ
昨天是我班搞BBQ.....無乜玩耍,得個吃.吃到我飽~~ (吐氣) 4點幾5點大家都要散,我們6位仁兄去睇2012.~~個個都話正.~~~真係很正.你都去看看.
看完之後,女跟女走.男跟男走.很無奈//等車...結果都係打的.~~食飯LO..我又要趕時間.于是打包走先.幸好最後都能完成任務...一碗熱騰騰的酸辣粉..OK好味啦...
2點才睡~~~~
校運會
今天早很倒楣的一天..6點幾起身了.7點3約了人一齊返狗場..帶著雨傘 真麻煩.又凍.大風加雨水..寒上加寒.搞到我水土不服..勁難頂LO.結果要解決..很痛很不舒服
到了狗場真係嚌睇.~~無乜野做.咁就一日.
聽日會仲凍...8 / 9度...無衣服穿了..明天還有100米跑..死得人多~~~
大家幫我加油丫..哈哈 出到去出醜~~
今晚要早睡早起,受不了寒冷~~~~~
要冬眠LU
大家記住添衣~~~勿凍死= =
|