上語文堂開新課,課文中有句,小脣秀靨今在否?呢句好GOOD.哈哈?
MISS仲話我D字令,我這個"書法家" 太過 過將了.哈哈
數學小測感覺好似自己識做.狂寫.FULL哂成張卷-,- 我信我既直覺~~
我唔會打D不開心的事. !!不會打
送好歌給大家聽.我聽到上隱了.係咁唱, - -
↑十個珍
↓十個珍