| «‹ April 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 10 日 星期四  |
| 2009-12-10 |
分類: 未分類 |
啊~~~~~
要熱血點.
從明天我就是武術班的一份子了.
很興奮~!!
今天有2位妹妹生日.都是女生,生日快樂啦.
present就沒有了.
籃球賽我們班總算當了季軍.辛苦你們了.足球隊~
好歌放送
聽到起雞皮.
|
|
|
武術班? 加油啦.... ^^
楊宗緯d悲歌真系好催淚... 正!!!
|
網主回覆
唔係轉既.2樣都返.哈
Posted at 2009-12-10 10:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
一定會.謝咧 Posted at 2009-12-10 09:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯哼~ Posted at 2009-12-10 09:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|