今日天氣熱,早上6點,罵鍾響起,原本琴日打算買早餐係屋企食,點知又訓返,7點半起身,拿拿淋執好哂野,出門口.買埋早餐上黎,好采仲有時間剩,今日可是高二級大檢,SO穿得整整齊齊.講返轉頭.上星期的5日都是穿運動服,依加穿校服好唔慣,天氣又熱.悶
上堂的事不打了
打重要既事吧
今日挖左粒綠寶石,
好.繼續挖掘下一粒青寶石
晚上突然喉嚨痛.不爽
飲完支冷菊蜜 舒服哂~
早抖啦,晚安